תקלה עולמית | משתמשים מדווחים תקלה עולמית בוואסטאפ פייסבוק ואינסטגרם חדשות 13

כעבור שעות של תקלה עולמית. ככל הנראה התקלה נובעת מבאג בעדכון האחרון של האפליקציה.


Dzog3dfukkv1hm

ד בתשרי תשפב 1509100921.

תקלה עולמית. משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית התקלה מורגשת בעיקר במרכז אירופה והמזרח התיכון לרבות ישראל. רבע מהמכירות שלנו -. הסביה לשיבושים טרם ברורה.

מדובר בבעיה עולמית שנגרמה עקב עדכון תוכנה לרכיב. הודעה ראשונה על התקלה הגיעה למייל האדום של ynet ומאז היא התגלתה. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות החברתיות מבית ענקית הטכנולוגיה פייסבוק.

אתרים גדולים קרסו בפתאומיות האתרים של CNN ניו יורק טיימס פייננשל טיימס הגרדיאן ובלומברג לא עלו תקלה נרשמה גם באתר של אמזון. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית בפייסבוק אינסטגרם וואטספ פרוייקט ארבעה קירות גג ומה שביניהם בקריות שישי לייב בחוצות המפרץ אאוטלט.

וואטסאפ אינסטגרם ופייסבוק קרסו משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות בשלב זה טרם ברור מה גרם לתקלה ומתי היא צפויה להיפתר. תקלה עולמית באנדרואיד. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות.

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ פייסבוק ואינסטגרם עופר אשטוקר 041021 1911. תקלה עולמית בוואטסאפ. בפעם הקודמת שהשירות קרס הזמינה החברה הפינית את הגולשים לנסות להזמין שוב תוך דקות - אך התקלה נמשכה כחמש שעות וולט.

גולשים מכל העולם מדווחים כי אינם מצליחים לשלוח או לקבל הודעות בווטסאפ. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק. הרשתות החברתיות המובילות.

עדכון לאנדרואיד גוגל הפיצה עדכון לאנדרואיד ולדפדפן כרום לאחר שמשתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד חוו תקלות קשות. גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ פייסבוק ואינסטגרם. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

בפייסבוק טרם התייחסו לנושא. חווינו תקלה טכנית עולמית מתנצלים על אי הנוחות. אפליקציית המשלוחים הושבתה למשך שעה קלה בשל תקלה עולמית ולא היתה אפשרות להזמין משלוחים.

תקלה עולמית גורמת לאפליקציית גוגל לקרוס שוב ושוב במכשירי אנדרואיד. תקלה עולמית בגוגל - אפליקציות בטלפונים קורסות. תקלה עולמית גרמה לוואטסאפ אינסטגרם ופייסבוק לקרוס.

לאחר תקלה נרחבת - אפליקציית וולט חזרה לפעול. לאחר שהאפליקציות הפופולריות WhatsApp פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול ועל כן לא ניתן היה לרענן את האפליקציות לשלוח הודעות או לפרסם תגובות כבר מהשעה 1900 לערך הבוקר שלישי הודיעו החברות על חזרה. יהונתן גוטליב כה באלול תשפא 1602 020921.

גולשים רבים בכל רחבי העולם - כולל בישראל - גילו בשעות האחרונות כי שירות הדואר האלקטרוני של גוגל מסרב לשתף איתם פעולה. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה עולמית בשירות המשלוחים של וולט כלי חדש לניהול זמן.

התקלה החלה בסביבות השעה 2000 ונמשכה כשעה וחצי. תקלה עולמית בשירותי גוגל בעיקר בגימייל. תקלה עולמית בוואטסאפ פייסבוק ואינסטגרם.

שיווק ופרסום בפעם השנייה בתוך שבוע. זאת לאחר שבמהלך השבוע ארעה תקלה באפליקציה שנמשכה ארבע שעות. לפני מספר ימים התרחשה.

תקלה עולמית מונעת מהמשתמשים להכנס ולבצע פעולות ברשת החברתית השייכת לחברת פייסבוק. משתמשי אנדרואיד ברחבי העולם מדווחים כי לא יכולים לפתוח את אפליקציית ה-Gmail וכי אפליקציות אחרות קורסות. עמית אוחיון amitohayon2 has created a short video on TikTok with music סחרחורת בדד.

תקלה עולמית משביתה הערב יום ב את הפלטפורמות של פייסבוק כולל וואטסאפ ואינסטגרם. אלוהים ישמור אם תהיה תקלה ארוכה באמת בוולט התקלה בוולט חידדה את התלות באפליקצית המשלוחים הפינית בעלי רשת הגלידריות גולדה. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה.

לא רק אצלכם. בסוף גיליתי תקלה עולמית רק אני אכלתי שריטה על זה שהווצאפ לא עובד. אפליקציית משלוחי האוכל חווה תקלה עולמית ולמשתמשיה לא מתאפשר להזמין משלוחים לביתם.

תקלה עולמית הפריעה למיליונים לראות את פיד החדשות והתראות. זה כבר ביזיון. הרשת החברתית אפליקציית המסרים ווטסאפ ופלטפורמת אינסטגרם אינם זמינים.


בימה תקלה עולמית הוואטסאפ נתקע


3g65bdljvnxj M


חוזרים לעבודה התקלה הטכנית בשירותי וולט תוקנה גלובס


תקלה עולמית שיבשה גלישה בעשרות אלפי אתרים כלכליסט


שוב תקלה עולמית בוולט לא ניתן היה להזמין משלוחים במשך כשעה וחצי


נתק I קריסה חריגה תקלה עולמית בוואטסאפ בפייסבוק ובאינסטגרם נוחי גולד חרדים10


תקלה עולמית בוואטסאפ לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות סרוגים


תקלה עולמית שיבושים בכניסה לאתרים כגון ניו יורק טיימס אמזון והארץ אנשים ומחשבים פורטל חדשות היי טק מיחשוב טלקום טכנולוגיות


בפעם השנייה בתוך שבוע תקלה עולמית באפליקציית וולט מעריב


חופש החיפוש הפסקת החשמל הגדולה של גוגל תקלה עולמית


O9876harc50cum


כעבור שעות של תקלה עולמית פייסבוק ואינסטגרם שבו לפעילות מעריב


תקלה עולמית אפליקציית גוגל קורסת


תקלה עולמית ברשת האינטרנט הביאה לניתוק מאות אתרים


בפעם השנייה בתוך שבוע תקלה עולמית בשירות המשלוחים של וולט גלובס


תקלה עולמית נרחבת ווטסאפ פייסבוק ואינסטגרם נפלו כלכליסט


Etdeeezcqznzfm


W0zcbsaaeoa 1m


משתמשים מדווחים תקלה עולמית בוואסטאפ פייסבוק ואינסטגרם חדשות 13

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url